Bioaqua - Remove blackhead mask


Ahoj! :)
Dnešní článek bude opět věnován stránce postovne-zdarma.cz protože v rámci naší spolupráce jsem si vybrala další produkt na zrecenzování. Odkaz na produkt - ZDE.



Tentokrát jsem si vybrala masku, o které slyšel nebo jí v reklamě viděl snad každý. Kouzelnou masku s aktivním uhlíkem, který by měl vaší pleť dokonale zbavit od černých teček a vyčistit póry. Musím říct, že jsem byla ze začátku trochu na vážkách, co to bude dělat, ale nakonec jsem tak příjemně, ale i nepříjemně překvapená.

Produkt sám o sobě by měl póry vyčistit od špíny. Zároveň pleť suchou a  hrubou vylepšit a zredukovat nadměrný maz.



Maska sama o sobě děsně pěkně voní a má černou-šedou barvu, podle toho jak moc jí rozetřete.Stačí malá vrstva jako na fotce, pěkně se sloupne. Pokud jí nanášíte prstem a pak si chcete prst omýt, nejde úplně dobře, vždy jí seškrabávám nehtem.



Nenašla jsem žádný návod na produkt, takže jsem masku nanesla na suchou a vyčištěnou pleť. Bála jsem se, že by na navlhčenou hůř chytala. Nevěděla jsem jak silnou vrstvu udělat, aby maska šla dobře sundat. Na fotce uvidíte, že opravdu málo masky stačí na dobré slupování. Na internetu jsem našla, že se maska má nechat zhruba 10-15 minut působit, takže jsem tak udělala. Po 15 minutách jsem cítila tahání, nemohla jsem se ani usmát, maska zaschla, takže jsem jí mohla jít sundat.



Asi vám nepopíšu, jak nepříjemné je sundavání masky, protože maska vyloženě "rve" špínu z vašich pórů. Na jednu stranu víte, že špínu opravdu vybere, na druhou to není úplně nejpříjemnější. Měla jsem slupovací masku od Balei a myslím, že to tolik nebolelo.



Výsledkem je to, že část, kde byla maska je odmaštěná tak napůl. Jsem ráda, že to není žádný "driák" který by mi vytrhl všechno z kůže, ale zároveň tolik jí nevysuší a nezbaví živin. Podle mě největší nevýhoda tohoto produktu je to, že je jen pro určitou pleť. Masku jsem aplikovala na čelo, nos a mírně tváře, kde se mi teď rozšiřují póry. Nos ne úplně dokonale zbavila černých teček, tvář docela dobře a čelo napůl. Tahle maska, ačkoli mi přijde že vytrhne všechno na co jí dáte, nedokáže vytáhnout větší otevřenější póry, takže čelo jsem neměla tak pěkně vyčištěné. Za mě ano, pokud máte menší, méně otevřenější póry. Pokud tomu tak není, maska vám pomůže, ale asi ne úplně tak, jak by měla. Bylo pro mě zklamáním že opravdu vyčistí jen malé póry. Zároveň vám to vyepiluje místo, protože vám to vytrhá všechny chloupky.



Zhodnocení - Pod hodnocením budou fotky masky. Pokud nemáte silný žaludek, NEDÍVEJTE SE NA FOTKY! DĚKUJI!


+

Pěkně voní
Vypadá vzhledově dobře
Balení 60g - pro někoho, kdo použije produkt jen na T-zónu
Zabaleno v plastovém obalu (krabička) - měla jsem jistotu, že jí nikdo jiný nepoužil

-

Vyčistí malé póry
Balení 60 g - pro někoho, kdo trpí mastnou pletí to bude málo (pár použití)



Závěrem za mě je maska dobrá, pokud máte menší póry. Možná, když zkusím o dost silnější vrstvu, budu spokojenější. Kdo ví, ale za mě jsem docela na vážkách. Rozhodně vyzkoušejte a udělejte si svůj názor. Za mě pro mastnou pleť spíš ne, nebude podle mě mít tak silný účinek, spíš pro smíšenou na T-zónu.









Komentáře

Oblíbené příspěvky