Old House 1.

Ahoj! :)
Omlouvám se, že jsem teď delší dobu nic nepsala. Měla jsem nějaký fofry, vyřizování a tak, že jsem ráda, že to všechno tak dopadlo.
Dneska tu bude spíš takový "jiný" článek, který tu nikdy nebyl a to focení starých budov. Docela mě zaujal urbex a tak mě napadá, že bych mohla zkusit něco s foťákem a co jiného je nejlepší fotit? To co máte hned u nosu, tak jsem se rozhodla vyfotit část jednoho rozpadajícího se objektu. Je to pouhý náčrt, strávila jsem tam asi 10 minut čistého času, takže nečekejte dokonalost, navíc, je to moje poprvé.









Fotky jsem žádným způsobem neupravovala, i když by třeba vypadaly lépe. Některé fotky mi přijdou bohužel hodně přesvícené, ale protože si s nimi budu hrát až bude více času, přidám vám sem alespoň tohle :).
Madam

Komentáře

Oblíbené příspěvky