Cien Nail remover (Without aceton) - Odlakovač bez acetonu


Ahoj! :)
Nedávno jsme tu měli odlakovač a tentokrát jsme u něj znovu.

Asi jsem našla nejlepší odlakovače, na které nedám ani náhodou dopustit.



Nevím, jestli mi je někdo doporučil nebo jsem na ně přišla sama, ale ať to bylo jakkoli, udělala jsem dobře.
Je to bez acetonový odlakovač z Lidlu. Stojí asi okolo 40-50 korun za 200ml.



Má rádoby pumpičku, takže dokonale namočíte tamponek bez toho, aniž byste se polili nebo zničili odlakovačem ještě nějakou jinou věc.
Nehet dokonale odlakuje, ať je čerstvě nalakovaný nebo tři týdny starý. Trošku bojuje s pískovými laky, ale s tím se dá u tohoto typu laku bez acetonu čekat. Od toho mám ty druhé laky.
Vydržel mi asi půl roku a jak jsem již zmínila, je výborný!



Komentáře

Oblíbené příspěvky