Schwarzkopf - Taft - Cashmere touch power hairspray





Ahoj kočky,
vítejte u dnešního článku. Protože jsme tu měli nedávno make up, v minulém článku se objevil deospray, tak to dneska proložíme lakem na vlasy od Schwarzkopfu.

Zkusila jsem ho jednou a potom jsem si ho vyloženě zamilovala! Není mu snad ani co vytknout.
V obchodě ho koupíte asi za 80 korun, pokud si nějak tak pamatuji. Není to vysoká cena a já jsem si ho oblíbila, dokonce jsem si ho teď nedávno po delší polmce koupila zase znovu. Rozhodně semele Syoss úplně na kašičku, protože má plno jiných výhod, které on nemá.

Produkt slibuje: - lesklé ultra silné tužení
- speciální receptura 3 weather taft
- s UV filtrem chrání vlasy před sluncem a větrem a vlhkostí až 24 hodin
- nezatěžuje a neslepuje vlasy


A teď co je pravda. Lesklejší vlasy jsou, na omak jsou docela dost jemné, což jsem nikdy u Syossu nezažila, udělal mi vždycky hrubý povlak na vlasech. Nemůžete čekat nějaký zázrak ale v tom, že vydrží i vlhkost. Je pravda, že při silnější vrstvě laku dost dobře odolává, ale moje vlasy jsou moje vlasy. Jak zacítí vlhko, jsou mimo. Ani Syoss jim nedokázal vymluvit, že nemají dělat nedobrotu, když ucítí vlhko. Pokaždé se hned zvlní a nahodí ten můj velmi pěkný "objem".
Nezatěžuje, rozhodně nezatěžuje vlasy, protože jsou lehké a neslepené.
Myslím si, že v porovnání s dražším produktem od Syossu je tento naprostý vítěž, jak cenou, tak vlastnostmi.
A pro mě asi to největší plus, dokonale voní a ta vůně vydrží skoro celý den, takže, NUMERO UNO!

Komentáře

Oblíbené příspěvky