Cien for greasy hair - Shampoo


Krásné odpoledne,
jak užíváte víkendu? Já parádně, proto vám opět něco postnu o mých vlasech - zkušenostech s šampony, protože se určitě těšíte na nové články a na novou várku šamponů, které jsem vypotřebovala.

(Jak můžete vidět, u nás v domě jsou opravdu oblíbené.)

V minulém článku jsem se vložila do docela dá se říct světoznámé značky, dnes to bude značka trošku méně známější - lidlovská. Mamka tento šampon začala kupovat hlavně pro mě, protože mám na podzim a někdy i v létě problémy s lupy. Kdo někdy tuto nepříjemnou situaci zažil, tak ví, o čem mluvím.

Na tento šampon mám docela dost pozitivní názor.
Začala jsem ho používat a poté se to rozšířilo v našem domě jako vir. Používali ho všichni - přišel jim prostě fajn a to nejen co dělá za zázraky, ale i jak voní.


Co nám slibuje obal?

- Šampon proti lupům byl speciálně vyvinut pro suchou, svědící pokožku se sklonem k tvorbě lupů.

- Osvědčená kombinace účinných látek z ostopiroxu a kyseliny salicylové při pravidelném užívání zbaví vlasy lupů a efektivně odstraňuje jejich příčinu a zabraňuje další tvorbě.

Můj názor je jednoznačný. Šampon má sám o sobě úžasnou texturu, je pěnivý a vlasy se po něm hezky lesknou. Je cítit, že vlasy opravdu omyl, protože "drhnou". Co se týče s kauzou lupy, jednička. Myslím si, že nemá cenu kupovat drahé přípravky, které udělají stejnou službu jako tento. Nádherně umyje vlasy a zbaví je lupů - samozřejmě při pravidelném používání. 


Mě když naposledy vylezly lupy, okamžitě jsem sáhla po tomto výrobku a vlasy si umyla. Mě obvykle trvá den/dva/ někdy tři, než začne šampon pořádně fungovat a všechny lupy odklidí. Pokud přestanete používat tento šampon, můžete si být jisti, že se vám lupy do dne nevrátí. Cena (asi 50 kč max.) je rozhodně v poměru k balení a zázraku co umí adekvátní.
Líbí se mi dokonce i provedení víček. To mě asi zaujalo ze všeho nejvíce, je to roztomilé.



Návod k použití a ingredience.

Komentáře

Oblíbené příspěvky