Bione cosmetics - Panthenol + keratin šampon

Ahoj,
tentokrát si dáme něco na vlasy :).
Od příbuzné jsem dostala šampon PANTHENOL + KERATIN. Jelikož mám vlasy docela poškozené, byla jsem zvědavá co to dovede.
Moje pocity jsou smíšené a proto je vám chci sdělit.

Šampon slibuje 200 umytí, protože na umytí potřebujete jen kapku produktu, což u mě není pravda. Přípravek vůbec nepění a pokud si na tom zakládáte, vydrží vám nejméně o polovinu méně.

Druhou věcí je, že se dá šampon použít jako tělový. A na co? Má pomoct, až se budu bát, abych měla pěkně lesklé postavené chloupky na rukou? Podle mě věci co se dají použít na dvě funkce jsou na nic.

Další protiklad je, že po delší používání se mi vyrazily lupy. Nemyslím si, že bych šampon nechávala moc dlouho působit na hlavě, ale prostě se to nějakým záhadným způsobem stalo. Bum, bác.
Po několika použitích se stala ještě jedna tragédie. Začal být asi líný a neodstranoval maz, který jsem měla na vlasech. Druhý den jsem měla vlasy jako kdybych si je den předtím nemyla.

Abychom neříkali jen protiklady. Při krátkodobém použití, nebo měnění šamponu třeba po půl měsíci nebo měsíci, dokonale stáhlu špínu. Vlasy se druhý den leskly, vypadaly vyživeně. Hlavně když jsem si po nich přejela po umytí, nebyly hladké, ale jakoby trochu drhly. Přišlo mi, že tužidlo opravdu smyl.

Mám smíšené pocity, těm, kteří šampon používají krátkodobě a mění je, můžu doporučit, přišlo mi, že jsou vlasy opravdu vyživenější, ale s nějakým přípravkem dalším by to mělo možná větší účinnost.

PS: Na fotce je obal, který je starší, teď mají jinší. Tohle je obal asi dva roky starý, možná rok. Ale nedostala jsem se bohužel dříve k recenzi.


Konzistencí připomínal med.


Komentáře

Oblíbené příspěvky