Scandaleyes - Rimmel London - Gel eyeliner

Ahoj, ahoj!
Nejradši bych se profackovala za to, jak jsem nic nepíšu. Nečekala jsem, že to bude tak těžké, udržovat tolik blogů najednou. Bohužel je. S mým miláčkem jsem v předstihu a tak napíšu něco ještě tady.


Dnes se vrhneme na produkt, který nese název Scandaleyes od značky Rimmel London.
Nedávno na ně byla sleva (před Vánoci myslím, tak jsem si je pořdila, protože mě přestaly bavit tekuté linky. Měla jsem jedny, na které napíši recenzi a ty už si v životě nekoupím. Na nic byly.


Ale zpět k těmto. Co od těchto linek očekáváte? Na první pohled na vás vybafne nápis 24 hours wear detenue. No, všichni průměrní angličtináči, kteří neznají všechna slova si klasicky převedou to, že mají vydržet 24 hodin.

Popravdě, nikdy jsem neměla tyto linky na celý den, po příchodu domů si je většinou rozmažu, nebo se rovnou odlíčím a nechávám pleť krásně dýchat. Co ale vím, že 24 bez obtisku na víčku nevydrží. Už po pěti hodinách se na mých mastějších víčkách vytvoří otisk. S tím bohužel nic neudělám - pokoušela jsem se ho zmatnit pudrem a poté nansést. Vydržel se neobtisknout podobně dlouho jako předtím (asi o půl hodinky déle/hodinku).
Ale abych jen nekritizovala, tyto linky mě dost potěšily! Sice se obtiskává ale zátěžový test, kdy jsem šla proti větru, silně sněžilo a mrzlo, se mi vytvořil malý nepatrný cosi na víčku (viz foto).
Po několika hodinách se barva lehce vytrácí, ale ne moc. Je pravda, že ocásek se mi trochu potratil, ale pro mě je tohle zázrak, první linky, které jsou pro mě wow!



Cenově vyjde okolo 100-120 korun, což není rozhodně pálka přes kapsu. Co se mi hodně líbí je balení a lavně štěteček. Je pravda, že víčko se hned ošoupe, ale co se dá dělat.
Neubývají rychle, ale linka s tímto štětečkem se dá udělat hlavně širší, tenká se mi nikdy nepovedla, ale při troše šikovnosti se dá vytvořit z komára velbloud :).
Při delším používání začínají houstnout a nedají se dobře vrstvit, je to bohužel už jen na vyhození, ale pokud je rychleji vypotřebujete než se začnou kazit, tak nad tím vyhrajete :).


A co VY? Máte nějakou zkušenost s těmito linkami? Chystáte se je vyzkoušet? Nebo víte o lepších? Napište do komentářů :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky