Isana - Deospray - Secret Rose

Ahoj kočky!
Jak jsem minule u parfémů slíbila, dnes to bude konečně věc, kterou v obchodu můžete sehnat.

Jedná se o deodorant od značky Isana, kterou seženete v řetězci Rossmann. Je to sice hodně levný produkt, stojí asi 20-30 korun/150 ml, ale hravě se vyrovná Balee.

Ani nevím jak nebo kdy jsem na něj narazila, ale co si mě dostalo hned byla vůně, překrásná sladký vůně, která si mě získala. Musím říct, že i název se povedl, protože Secret rose se k té vůni naprosto hodí. Je tajemná, sladká a překrásná.
Konečně jsem našla produkt, který na mě doslova "nesmrdí" jako některé vůně od Balei.
Nemá v sobě Al, což je další velké plus.

Slibuje 24 h ochranu, což je zavádějící, obzvlášť u tak levného produktu, ale vůně vydrží sama o sobě docela dost, pro mě opravdu velké plus!



Komentáře

Oblíbené příspěvky